21.45 - trött

Nu ska jag ta mig en lätt kvällsmacka, och sedan ta en dusch och sedan lägga mig. Som ni vet har jag haft problem med att hålla mig vaken efter att jag kommit hem från skolan, jag försöker göra mig av med det. Det går helt okej, vissa dagar går det bättre än andra. Idag har jag lyckats klara det, så nu är jag så trött så jag somnar vilken sekund som helst. Imorgon är det onsdag, och jag ska hjälpa f&f och bli lite rikare. När jag kommer hem är det plugg som står överst på schemat. Men vi hörs väl någon gång. Tills dess får ni sova så gott, och ha en fin onsdag!♥

Detta p&l, är något ni borde boka till 2011. En grym brud med några riktigt sköna låtar, jag snackar såklart om September!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0