22.17 - your sweet voice

Kvällen bestod, som jag trodde, bara av film, soffhäng, cola och godis. Rätt fint det också. Men på måndag (om inte tidigare?) sätter jag igång med träningen igen, på riktigt. Fan, det här går ju inte längre! Skärpning Amanda, skärpning!

Nu återtar jag iallafall min plats i soffan. Tittar på några fler oc avsnitt, läser lite kapitel i min oerhört spännande bok! Sedan försöker jag somna i skaplig tid. För imorgon väntas ett besök intill grannstaden med mamma. Jag pratar såklart om Falun. Vi ska kolla balklänning och lite annat smått och gott. Mysigt!

Sov gott fina ni. Så hörs vi antagligen efter att jag kommer hem. Ha en fiinfin dag, och sov super gott. Puss, puss!♥

Ni får en bild från Falun, eftersom jag befinner mig i Falun imorgon. He he

Jag tidsinställer ett inlägg till imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0