22.36 - BRUNO MARS♥

Nu tänker jag hoppa i säng. Är väldigt trött! Så det ska bli kanon skönt. Behöver vara utvilad tills imorgon, då jag har exakt hela långa dagen fullspäckad. Från morgon till kväll.. Slutar vid tio i två, då hämtar farfar mig strax efter, ska hjälpa han med lite saker. Sen ska jag hem en snabbis (förhoppningsvis hinner jag det) och sen iväg och fixa med balklänningen. När det är klart följer mormor och farmor med hem hit, fikar lite och så. Sen ska jag förhoppningsvis hinna plugga lite iallafall.. Har ett stort prov tills på fredag så..

Jaja nu får ni sova så himla gott, drömma fina drömmar, och vakna pigga imorgon. Jag kommer förmodligen inte göra något av det men, haha! Jag hoppas jag hinner med något inlägg imorgon, men om inte får ni ha en kanon dag, så hörs vi på torsdag! PUSS, PUSS, PUSS! ♥

Om jag inte är helt ute och cyklar, så släpper den här snyggingen ett album imorgon, i'm so excited!!:D

Om han skulle komma til P&L skulle jag hoppa, skrika, svimma, dö, ja jag vette fan vad jag skulle göra. Det skulle vara helt fucking amazing underbaaaaaaart. Hoppas hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0