22.41 - skolan kan bara döööööö

Huvudvärken är såklart tillbaka. Jag älskar mitt huvud!!! Fast ne...

Iallafall, tänkte packa väskan nu, för imorgon drar jag äntligen upp till gymmet med Emma och Erica efter skolan. Det ska bli så jäkla skönt och komma igång igen! Efter det lär jag hem och plugga lite glosor..... Tyskan kan bara ta sig i arsleeet. Läxa första dagen? DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Jaja, nu ska jag packa, sen tar jag mig en dusch och sen bäddar jag ner mig i min säng, kollar på ett till avsnitt av The Hills, och sen SOVA. Galet vad trött jag är!! Vi hörs imorgon mina fina vänner. Ni är underbara!!!♥

Såhär känner jag mig just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0