22.42 - natt

Nu ska jag äntligen strax hoppa i säng. Det ska bli så jäkla skönt och soova. Idag har varit en sån där dag då man är så trött att man bara sitter och skrattar för sig själv. Iof är ju det ganska kul, men det är väldigt jobbigt att vara så trött också. Men snart är det helg och då får jag sova!:)

Imorgon är det äntligen torsdag, och nu har vi ändrat lite i vårt schema, så istället för att sluta tjugo i två slutar jag tio över tre. Känns väldigt surt, men jag överlever väl förhoppningsvis.. Men efter att jag slutat ska jag bara vara hemma, så förhoppningsvis har jag något att blogga om då. Ha en fin dag imorgon hörni!♥

Ni får en kanon bra låt sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0