22.55 - sov gott, och ha en fin måndag!

Tänkte bara säga godnatt till er. Ska titta klart på Wallander filmen nu, och sedan något avsnitt av The City, eftersom jag är pigg nu. Haha!

Imorgon är det måndag. Världens sämsta dag... Jag slutar runt kvart i tre, och sedan ska jag gymma efter det. Jag vet att jag verkligen inte borde, men jag känner att jag behöver röra på mig lite iallafall. Så jag ska ta det extremt lugnt. Jag har inga prov alls den här veckan, och det är så extremt skönt! Men däremot har jag en massa jobbiga läxor jag måste ta itu med. Men det går helt okej. Hellre det än prov!

Jaja vi hörs imorgon när jag kommit hem. Ha en riktigt fin måndag, och sov så gott. Puss, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0