22.08 - Sean Kingston och Play Station 3.

Kvällen har gått åt till att äta, dricka, slappa, äta, och spela massa play station 3 med bror min. Just nu sitter min familj (förutom en av mina bröder som är på kryssning......) och kollar på film. Jag kollade 5minuter av filmen, sen gav jag upp. Helt värdelös! När filmen är slut ska vi iallafall fortsätta lira lite. Det är ju så jäkla kul!:)
Hade tänkt att lägga upp bilder på efterrätten men det går inte så bra.. Vet inte vad det är för fel. Men går det inte idag, försöker jag igen imorgon! För just nu har jag ett Sean Kingston sug utan dess like. Han har en hel del sköna låtar. Trevlig lördag hörni!

http://www.youtube.com/watch?v=t130Gzik-RM
http://www.youtube.com/watch?v=7UCzUJQqSJo

(eftersom det fan inte går att lägga upp videoklipp länkar jag två sköna med Sean!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0