21.31 - 2010!!!!!!!!!!!!




Januari: Vi sköt in det nya året, jag och några vänner åkte till Stockholm och shoppade. Vi hade en riktigt rolig dag och det hände många sjuka saker! Jag spelade även min första riktiga inomhus cup (tror jag) och det gick väl helt okej.


Februari: Hade jag nog dom mest oseriösa lektionerna jag någonsin haft. Jag gjorde i princip inte ett skit! Jag och Ebba var också till Romme och åkte skidor!



Mars: Var nog den månaden som hände mest. Jag åkte på mitt första konfirmationsläger, jag köpte min P&L biljett!!!!! Jag hade världens roligaste prao-vecka, och jag miste en person som betydde väldigt mycket för mig. Den här månaden var den jobbigaste månaden jag har haft. Det är otroligt jobbigt att miste någon som man har många minnen med..

April: Hände det också en heeel massa. Jag och Ebba fjantade oss framför både kameran och videokameran en hel del som ni ser, jag, putte, hanna, jullanbullan, ebba och jesper hade en jätte kul grillkväll hos jullan! Jag firade sista April nere vid älven där någon jävlel brände hål i min jacka också.....

Maj: I maj hade vi ännu fler grillkvällar, jag, Putte och Ebba åkte med löket till Stockholm, som tack för att vi jobbat. Skit kul resa!!!! Vi hann också med universums tråkigaste studiebesök och så brann Charlies lekland ner! Hahah!

Juni: Den här månaden var riktigt bra. Min klass hade en jätte rolig kväll hemma hos min mentor, vi tältade och gjorde en massa bus, körde fiddy och jagade kossor. Vi slutade skolan och var lyckliga, våran konfa började och vi åkte på vårat andra läger, jag åkte till Siljansnäs och firade midsommar! Sedan började underbara P&L-veckan!

Juli: Oj,oj,oj vilken bra månad det var!! Vi fortsatte med p&l som är den absolut bästa veckan som finns!! Jag konfirmerades äntligen, jag var så otroligt trött, jag hade kommit hem halv frya, la mig runt fyra och så skulle jag upp klockan sju. PIGG! Sen åkte jag med m&p till Stockholm. Och sen var jag även till Kalmar på cup. SJUKT KUL!!

Augusti: Vi åkte till Rättvik, Classic car week och träffade raggare, jag färgade håret brunt, jag målade naglarna gula(!!!!!) jag och ebba träffade en "fotograf" när vi var ute och fotade på en åker, jag köpte mina blåa converse och mycket mycket mer!

September: Var också en riktigt bra månad, jag och mina vänner åkte till Falun, Granny Goes Street och kollade på Hoffmaestro för andra gången denna sommar, vi träffade på roliga killar från Mora, även jag fick också fylla 15, vi åkte tillbaka till Rättvik under Rättviksmarknaden, jag var också hemma själv en vecka då mina päron var utomlands, otroligt skönt kan jag lova er! Jag köpte även min första egna kamera!


Oktober: Plugget körde igång på riktigt och oktober mörkret började komma, så jag tände miljoner ljus och myste på mitt rum, jag åkte på Sverige-Norge som fotbollsavslutning, jag läste boken Egoboost, Ebba gjorde slingor på mig så jag blev "blond" igen, temeraturen började närma sig noll..

November: Jag och mamma åkte till Stockholm, och jag har aldrig någonsin haft så ont i fötterna!! Skolan var jobbigare än någonsin och alla helger gick till att mysa med mina underbara vänner!♥ Jag såg även min första Harry Potter film - i hela mitt liv.

December: Bakade jag lussekatter, tog fram alla julsaker, gick på Club Nordic och hade en rolig kväll, jag firade jul och fick jätte fina julklappar, jag umgicks super mycket med mina fina vänner, jag klarade av halva nian med helt okej betyg, jag tränade en hel del, och jag firade nyår med fina fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0