12.30 - mitt 2010, med musik


Den här låten påminner mig bara om när vi var i Falun, jag hade så gaalet kul!

Jay-z @ p&l 2010. Tror jag inte behöver säga så mycket mer, jag får inte fram ord!

 

Samma här, så jävla bra, och så jävla 2010!

 

Den här påminner mig endast om sommaren 2010. Fan vad kul vi hade! (egentligen en annan låt men..)

 

Kan väl inte bli så mycket mer 2010? ;-)

 

Ååå jiiises, säger bara JAG ÄLSKAR EEEEER!

 

 

Här snackar vi om en grym tjej, oj oj vilken spelning hon gjorde!

 

 

Tror nog aldrig jag skrattat och dansat till en låt så mycket som den här. WE NO SPEAK AMERICANOOO

 

När jag hör Europe tänker jag också bara på 2010.

Haha återigen - sommaren 2010♥

Fan vad det här året har varit bra alltså. Jag finner inga ord. STORT TACK TILL ALLA ER SOM VARIT MED OCH GJORT DETTA TILL DET BÄSTA ÅRET. NI ÄR FUCKING UNDERBARA!!! Ni andra också såklart.;-)

Det finns också så himla många fler låtar, som endast påminner mig om just år 2010. Men skulle jag lägga upp alla skulle det här inlägget bli flera mil långt. Så jag har valt ut några speciella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0