16.37 - jag är "tillbaka"/ingen orkar läsa

Jag hade tänkt försöka bättra på min bloggning lite igen.. Haha vet inte om jag kommer lyckas, men något inlägg per dag/varannan dag borde jag väl fixa.. Iallafall uppdatera er om vad jag sysslar med på dagarna. Anledningen till den urusla bloggningen den senaste tiden är faktiskt att jag har inte haft tid. Första veckorna av sommarlovet/slutet på skolan var det sånt kaos i mitt liv att jag själv knappt visste vad jag hette.

Sen var det midsommar, därefter var det p&l och direkt på söndagen efter p&l drog jag till Turkiet. Jag kan säga att den veckan var en stor räddning för mig. Jag behövde verkligen komma bort och varken ha mobil eller dator. Bara tänka på mig själv liksom.. (nu låter det som jag vart deprimerad, så är inte fallet. Det hade bara hänt förmycket saker, de mesta var bara skit kul och bra, men jag visste bara inte hur jag skulle ta in allt., och hur jag skulle bete mig osv. Dock var det väl inte allt som var sådär jätte roligt, men det var inget dåligt som hänt. Det är skit svårt att förklara, men det hände bara så mycket från "ingenstans" eller vad man ska säga. Allt kom samtidigt och jag visste inte hur jag skulle ta hand om allt som hänt. Det var kaos i mitt huvud helt enkelt.)
När jag kom hem kände jag att jag hade fötterna på jorden igen och då var det även dags för Dalecarlia hela veckan med massa matcher. När det var slut på fredagen drog jag, E och E till Särna. Spenderade dagarna där i en lägenhet endast vi tre. När jag sen kom hem på måndagen var det bara att packa om väskan för att på tisdag drog jag ju till Stockholm. Hemma på onsdag kväll igen.

De senaste dagarna har jag återhämtat mig. Jag har sovit som aldrig förr och bara gjort det jag känt för. Igår var jag t ex ensam hemma och åt godis i soffan en fredagkväll, vilket jag inte gjort på minst 3 månader.

Men nu börjar jag bli lite uttråkad igen, så ska försöka komma igång med bloggen lite mer än vad jag gjort den senaste tiden iallafall. Och då kan jag börja med att skriva att ikväll spenderar jag kvällen hemma hos Emma med ev. Ebba också. Planen är iallafall att bara mysa. Saknar mina små stjärtar!! Ha en fin lördag.

Min sommar har vart den absolut bästa i hela mitt liv. Jag är så otroligt tacksam till alla som gjort den helt underbar!! Tack tack tack ni är underbara!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Du är då fan ingen äkta dalkulla som aldrig plockat ett blåbär.

2011-07-23 @ 17:27:17
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0