i want some party

Det har varit en himla mysig dag! Mötte först upp Ebba och Jonas, kollade fotboll på vallen, (2-2 wehåå) cyklade sedan hem med en jäklans huvudvärk, fick extremt god mat. Åkte longboard med min otroligt fina bror, dom finaste tjejerna i världen kom hem till mig och vi bokade biljetter till Rättvik, och resten av kvällen myste vi bara. Nu är jag trött som ett as och funderar på att klicka hem en film och sen sova. (orkar fan inte med detta lugna liv längre, nu vill jag ha lite kaos igeeen!!)

En bild från en galet rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0