man har bara sommarlov en gång om året

Idag vaknade jag tio över ett (!!!) och det är fan inte bra! Sover bara längre och längre. Iofs så satt jag uppe till halv två igår och spelade Angry Birds varvat med Frozen Bubbles Plus. Så jäkla beroendeframkallande!! Man blir helt fast. Haha

Nu hade jag nog iallafall tänkt att trotsa dom moln som är ute och gå ut och lägga mig och äta lite frukost, spela lite spel och lyssna på musik. Känns som en bra start på denna dag!! :)

Idag kommer min mamma (Emma) hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0