ibland är livet förjäkla kul.

Hola!

Dagen idag har spenderats med fina människor. Jag och Emma har hängt i Liljekvista, käkat kladdkaka och solat.  Vi har varit hem till farmor och letat efter min klänning, vi har åkt epa med Ule och Dennis nu på kvällen, och vi har käkat glass i Emmas säng. Sedan cyklade jag hem och höll på att frysa röven av mig.

Dagen har gått i ett, och det kommer även dom två närmsta dagarna också att göra. Imorgon väntar en epa-tur till Rättvik med Emma, Ule och Dempa och på tisdag en tåg-tur till Rättvik med Emma och Ebba. Så det blir nog inte så mycket uppdatering. Men det sket man väl i! Det är sommarlov och fint väder, så livet leker väl. Tänker inte sitta vid datorn, jag hatar att säga det, men det är fan inte långt kvar tills jag börjar igen!!

Hur som haver, ni får ha fina dagar. Kanske hinner med något inlägg eller så, annars hörs vi på onsdag!! Ha det kanon. Puss puss puss!

Jag mår så jäkla bra just nu!!! Och det är jag galet tacksam för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0