21.41 - mina inköp från Turkland!



Detta var vad jag fick med mig hem från Turkiet.

En Vattenpipa som snyggt pryder mitt fönster. Mitt absolut skönaste inköp någonsin. En One Piece. Så förbannat skön. Alla som inte har en borde absolut köpa en. Helt obeskrivligt skön är den. Och tänk i vinter liksom???
Sen en enkel långklänning. Synd bara att Sverige har så ruttet väder att man nästan aldrig kan använda den!! :(
(Stockholmskläderna kommer en annan dag. Nu ska jag hoppa ner i soffan med min One Piece och slå igång en Johan Falk film.. Klassisk söndag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0