14.07 - GALEN JÄVLA VECKA!! :D

Då var årets absolut bästa vecka slut och jag har fan inte haft roligare. FAN ett år tills nästa gång och jag vill typ bara grina sönder. Men fan va kul jag haft!! Galnaste veckan i mitt liv tror jag fan. Helt sjukt. Bilder och sånt kommer komma. Fast konstigt nog har jag inte så många, ska snatta Ebbas och Emmas.

Idag har jag en massa saker att göra. Drar ju till Turkiet inatt!!!! Det kommer så jävla välbehövligt efter denna galna vecka. Ska bara ligga i solstolen och vila upp hela mig. Rensa ut allt kaos som varit dom senaste veckorna. Underbart!

Här har ni en bild från Petters spelning som var grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0