12.45 - mycket att göra :)

Halloj!

Idag är det den 2:a Juni! Helt sjukt att det redan är juni!! Vad har detta halvår tagit vägen egentligen?? Nu är det liksom sommar!!

Eftersom det är den 2:a Juni idag betyder det att jag drar till London imorgon!!! Känns helt galet om jag ska vara ärlig. Det ska bli sjukt kul! Och skönt såklart.
Eftersom jag drar imorgon har jag en hel del att fixa idag. Jag ska klippagräs, packa och ev om jag ska träffa Emma en stund också. Börjar med det tråkigaste - gräsklippningen! (lika bra å få det över...)

Jag åker verkligen imorgon bitt/inatt. Helt sjukt att jag om 24 timmar kommer vistas på dessa gator. SHOPPAAA!!

Kommentarer
Postat av: Mattismelissa

good job please keep on the good work

2011-08-12 @ 07:53:17
URL: http://mattismelissa.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0