17.07 - partyyy

Viiilken dag. Så sjukt varmt!! Solade ca en timme imorse, och jag bokstavligt höll på att flyta bort.. Tog mig en sväng till Kupolen sen för att inhandla det sista inför balen. Det fick bli smink och en väska. Nu är jag klar med allt! Ska bara hämta lite smycken hos mormor.

Nu har jag nyss tagit mig en dusch och ska strax trycka i mig lite käk. Runt sex/halv sju kommer Ebba och Emma hit. Dom stannar även natten här. Ska bli supermysigt!!
Vi drar ev. hem till johan och möter upp killarna innan vi sen drar oss upp mot stan för att titta på Sugarplum Fairy. Är så jäkla taggad på en skit rolig kväll!!!!!!!

Vi hörs imorgon mina vänner. Ha en fin lördaaag!!

Med dessa människor kan man inte ha annat än kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0