18.20 - trötteeer

Död.

Fuck va trött jag är!! Hemma iallafall efter en mysig kväll med min klass. Och jag måste faktiskt erkänna att jag verkligen kommer sakna dom... ♥ Känns riktigt hemskt att alla bara går åt helt olika håll och börjar ett nytt kapitel.. Men men, that's life.
Är iallafall glad att vi hade en riktigt bra avslut på dom tre åren vi haft tillsammans. Tack för den allihopa!
Bjuder på lite bilder från kvällen.


Grilla banan, bästa som finns!! Lovar.

Bilden ger mig endast ångest.








Tack för en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0