01.06 - nästan nästan!!

Nu har jag fyra ynka frågor kvar på hela biologin. Det känns helt underbart!! Dom ska jag skriva klart imorgon. Just nu är mitt huvud som en enda gröt.. Ska gå och duscha av mig all biologi-ångest och sedan lägga mig och se ett avsnitt utav Glee. Sen ska jag sova extremt gott. Imorgon ska jag försöka hinna med en teknik-läxa också. Vid halv åtta har jag träning. På fredag ska jag troligtvis äta lunch med min mamma, sen ska jag vara på hennes jobb till halv fyra, då ska vi åka till Kupolen en sväng. Men under den tiden ska jag skriva klart SO uppsatsen. Nu känns det lite bättre, nu ser jag ljuset i tunneln.. Fast det känns inte som jag har lov för fem öre om jag ska vara ärlig.. Jaja nu ska jag koppla bort allt och bara sooova. Vi hörs imorgon när jag vaknat. Sov gott underbara ni!

Min plugg-"hörna" idag. Laddade upp med en kopp kallt vatten och en kexchoklad. Den gav ju energi i 5minuter iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0