12.25 - bra morgon!

Hej!

Idag känner jag mig piggare. Man blev så himla deppig av skitvädret vi hade igår, men idag skiner solen igen och vårkänslan är tillbaka! Får se bara hur länge den stannar den här gången..

Imorse vaknade jag halv tio.. Dra mig i skalet liksom.. Men var jättetrött igår, så jag somnade jättetidigt.. Men nu är jag iallafall pigg och glad! Började morgonen med en god frukost i soffan framför Gossip Girl. Hade tänkt börja kolla på den serien nu. Haha!
Lite senare ska jag göra efterrätt till ikväll. Chokladlasange ska det bli! Och ikväll kanske jag ska ut, vi får se hur det blir. Nu ska jag gå och göra mig klar!

Detta är en bra frukost för att vara mig. Juice, blåbärssoppa, macka och honungs-yoghurt med havregryn, linfrön och bananer. Sen strör man över kanel, skitgott! Ni borde testa.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0