18.25 - dö väder döööööööö

Hej!

Önskar jag kunde säga vår vädret bara fortsätter denna soliga fredag! Men det kan man ju bara drömma om. Imorse när jag vaknade var min första tanke "fan va skönt, det är sol idag!" när jag sen öppnade dörren ville jag bara skjuta mig själv. Då såg jag snön som bara vräkte ner och att det nu har kommit 2dm nysnö. DÖÖÖÖ. Jag som äntligen sett framemot några varma, soliga dagar framöver... Men det sket sig ju.. Vi har ju fått tillbaka vår vinter istället, och det är väl kul? NAAAAAAAT.

Något som iallafall gjorde denna dag värd att överleva var att jag fick se att detta fanns igen när jag var och handlade med pappa nyss;

ÄNTLIGEN finns det nu påskmust!!!!! AMAJGAD vad jag ska dricka påskmust ikväll. HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0