18.30 - rätt nice ändå

Träningen gick fint, nu har jag någon timmas "jobb" vid datorn framför mig. Ska skriva klart min uppsats. Sen ska jag ta mig en varm och skön dusch, äta lite och sedan kolla på massa bra TV. Hela måndagen är full av massa bra TV.

Jag har en ganska jobbig vecka framför mig. Massa inlämningar och ett prov om USA. + typ 40 tyska glosor... Men på fredag har jag tagit ledigt, och drar till Örebro över helgen. Det ska bli kanon. På onsdag slutar jag 12 också. Inte så fel det heller. Veckan efter det har vi friluftsdag, och så är vi lediga på måndag. Veckan därefter har jag utvecklingssamtal och därmed ledig mån och ons. Det känns helt underbart! Jag har massa roliga saker att se fram emot nu till våren. Det händer kanon mycket. Vissa saker kan jag inte berätta, eftersom det är en hemlis. Men det ska bli så jäkla kul!!

Jaja nu måste jag börja jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0