18.31 - slö söndag..

Hej!

Idag har jag inte gjort ett skit om jag ska vara ärlig. Legat på soffan och glott på film ända sedan jag vaknade. Med undantag nyss då jag åt mat. Nu ska jag iallafall byta om till träningskläder och åka och gymma med mina bröder. Har varit sjuk i över en vecka nu, men känner att jag måste göra av med lite energi! Ta det lugnt på gymmet får bli bra. När jag kommer hem ska jag väl duscha, äta och sen blir det Big Brother. Söndagens höjdpunkt!

Jag hoppas ni haft en fin söndag. Jag har lite dåligt samvete för att jag bara legat inne när det är såhär fint väder.. Men det behövs ibland det med.

Ska väl åka och bygga lite muskler, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0