20.03 - bra dag

Hej!

Jag har haft en super mysig dag på stan idag! Idag köpte jag en lika bh som jag köpte igår. Den var så himla skön så fick lov att köpa en till! :) Sen köpte jag en jacka från Monki!!!!♥ Jag är helt kär i den! Jag skippade tyvärr linnet från Cheap Monday, affären jag hittade linnet på låg några mil ifrån stan, så det sket sig med det.. Men jag köpte ju jackan istället!

Nu ligger jag själv på hotellrummet och ska kolla på melodifestivalen med lite godis, cola och en jävla ond hals. Fy gubbar vad jag har ont i halsen.. Jag hatar det! Ska iallafall vila hela kvällen i sängen under täcket, och sen sova gott och sen äta en smarrig hotellfrukost imorgon igen. Det bästa på hela dagen!


Jag har fett kult här för mig själv, ensam på ett hotellrum i Örebro stad.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0