21.59 - kanoners kanon

Tjolahopp. Jag lever livet här i Örebro! Haha, har haft en super bra dag idag. Har bara hittat en tröja och en bh än sålänge, men vi ska ta stan imorgon, och då hittar jag väl förmodlingen nått mer. Har spanat in ett Cheap Monday linne som jag funderar på att köpa.:D Justja, ett bord till mitt rum har jag köpt också!

Nu på kvällskvisten har jag bara slappat framför TV:n med lite godis. Men nu ska jag hoppa in i duschen och snart lägga mig så det kan bli morgon någongång! Morgon=hotell frukost=typ det bästa som finns.

Tyvärr håller jag på att få ont i halsen, känns det som iallafall. Men ska sova snart, så jag hoppas det försvinner under natten. Så får vi höras mer imorgon. Då blir jag själv hela kvällen, men det ska bli skönt det också. Förövrigt vill jag bara säga att jag verkligen gillar Örebro, fan vilken mysig stad det är! Jaja vi hörs imorgon kväll eller så. Ha en kanon fin lördag imorgon, och sov gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0