22.41 - jag ska skjuta mitt huve

Fy tusan vad jobbigt det är att vara sjuk.. Jag verkligen hatar det! Ska hoppa in och ta en dusch och sedan slå på en film och sen sova. Är ledig imorgon, och det behöver jag verkligen! Planerna var att ta en lunch med min mamma, men det sköts upp återigen. Förra gången blev hon sjuk och nu jag. Men det är inte så kul att äta när man inte känner någon smak, och i detta tillstånd orkar jag mig inte utanför dörren ens. Så imorgon tar jag mig en lång sovmorgon, käkar en ordentlig frukost, och sedan måste jag plugga till ett hkk prov jag har på tisdag.. Kult måndag, men vi hörs väl någon gång..;-) Sov gott iallafall, prinsar och prinsessor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0