14.21 - jag har druckit världens äckligaste juice idag.

Hemma. Helt okej dag. Gör typ ingenting i skolan längre känns det som... Tyskan är väl det enda.. Haha! Så jävla underbart...

Idag måste jag skriva inlämningar som bara den. Har tre stycken att skriva. Ska skriva en idag iallafall. Två om jag hinner. Den tredje ska jag och fisan göra på torsdag.. Det är det enda jag har kvar att göra i helga högstadiet. Det känns helt underbart!

Först ska jag ladda upp med lite mellis och gårdagens avsnitt utav BB (somnade efter halva.)

Längesen jag slängde in en sång, här har ni en fin låt med Rihanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0