15.01 - den senaste tiden/ nu är jag tillbaka!!

Nu har jag äntligen fått tillbaka internet!!! :D Och vilken nice dag detta har vart, börja tio över elva och sluta tio i två. Inte helt fel en solig onsdag! Provet gick bättre än förväntat, min lärare sa att det var g iallafall, och det är bra för att vara mig i detta tillstånd haha!

Nu hade jag tänkt ta igen lite missade avsnitt utav Glamourama. Allt annat jag ska göra vet ni ju redan.. haha. Nu tänkte jag visa lite bilder från den senaste veckan då jag inte kunnat blogga.

Torsdagen var en riktig helvetesdag. Vi gick tunarundan i spöregn så sista biten sprang vi alla som påskkärringar.. Sen hade vi syslöjd i åska som ledde till strömavbrott.. + att Ebba åkte till London.

På fredagen hade vi friluftsdag, men jag var hos tandläkaren så jag missade den.. (haha synd.. NAT) så efter jag vart där mötte jag upp Emma och köttade på gymmet.

Efter det unnade vi oss en riktigt god lunch på Kompis mat & prat. Och såklart en massa tjejsnack. Hihi

Sedan envisades vi med att äta extremt god pizza ute. Tur att pizzan var varm iallafall!

Sedan avslutade vi kvällen med några timmar i biosalongen.

På lördags morgonen drog jag med mamma till Falun och köpte nya glajjer, nagellack och en ny navelpiercing!
Kvällen spenderade jag och Emma hos Johan med lite killar. Innan vi drog vid halv ett och käkade Max haha.

På söndagen klippte jag gräs och fick spö av min farmor i Skippbo fyra gånger i rad...
Måndagen var det kalas för min mamma, igår (tisdags) pluggade jag och var på lite party hos Johan.

Just nu mår jag (om man tänker bort skolan) så jävla bra. Jag har sånna otroligt fina vänner jag älskar otroligt mycket. Ni är så jävla bäst!! ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

jag älskar er!! om det inte vore för er vet jag inte hur jag skulle ta mig igenom vardagen just nu! <33

2011-05-18 @ 21:23:32
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0