15.13 - riktig purmåndag, varning för aggressivt inlägg

Härlig jävla dag det vart idag. Har seriöst inte gjort ett jävla skit. Dom här dagarna som är kvar är så sjukt meningslösa att det finns inte! Herregud.. Och vilken huvudvärk jag har! Skjut mitt huvud tack!

Eftersom att jag redan är purig tänker jag fortsätta att vara det idag. Jag har all rätt att vara det också. Ska skriva på min förbannade jävla kemi-inlämning också... FUCK JAG ORKAR INTE!!!!!!! Blir nog en powernap först.

Vid 17.30 har jag samling också, hemmamatch. TAGGAAAA. kult också att jag har nå jäkla cpfel i nacken att jag inte kan böja bak huvudet... Ska bli kult å se hur detta slutar. HA EN FIN MÅNDAG!!!!

Tur jag kan lyssna på denna låt så man blir lite glad iallafall..

5 dagar kvar till London och jag längtar typ inte längre.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0