19.23 - yey

Har precis klippt gräset åt grannen, och precis när jag klipper det sista börjar det spöregna, vilken bra timing va?!

Haha nu sitter jag iallafall och skriver en lista på vad det är jag ska kolla på i Stockholm/London. Den listan skulle kunna göras lång kan jag säga! Haha. Men jag försöker tänka på vad det är jag behöver mest.. (även fast jag skulle behöva allt mest haha)

Måste plugga in lite glosor tills imorgon också... Fyfan va jag spyr på tyskaglosor!!!! Ska nog röja upp lite på mitt rum sålänge, det ser bokstavligt talat förjävligt ut... Blir tillochmed retad av Emma.......

En snäll bild av det hela..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0