9.30

Åkte till skolan imorse, hade en lektion, sen slutade jag. Klockan halv tio. Drog till Kupolen en sväng med några brudar i klassen, därefter blev det lunch med bror min. Nu sitter jag hemma och vet inte vad jag ska göra. Slänga mig på sofflocket blir det först iallafall. Träna skulle jag också behöva göra, men vet fan inte om jag pallar. Behöver någon som drar mig i kragen.....

Fick reda på provet idag också. Jag och Maja var dom enda i hela min klass som klarade det. Wehååå.
Nej, nu ska jag chillidrilla lite. Hörs senare homies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0