fredag jao

När jag vaknade imorse kom jag på mig själv, vafan, varför ligger jag med fötterna vid huvudänden och huvet där fötterna ska vara? Haha så det kan bli.

Idag är det fredag, men det ser ut att bli en lugn sådan. Spar mig tills imorgon som det ser ut. Ska hoppa in och ta en dusch och sen käka lite frullebulle innan jag tar mig an denna dag. Planen för ikväll just nu är Idolmys med Ems.

Det är galet vad jag saknar sommaren och alla spontanresor och bara kunna ta dagen som den kommer, och bara göra vafan man känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0