garderoben rikare, jag desto fattigare

Det känns förbannat skönt att jag nu kan hänga in två snygga "basplagg" i min garderob. Ett beiget tight linne/klänning med lite urringning i ryggen samt en skjorta med "linnearmar" om ni hajar? Kan visa imorgon när det är ljust ute. Dock är jag nu några 100-lappar fattigare. Det svider kan jag säga. Men men. Ibland lär man unna sig lite saker man egentligen inte har råd med. Nu har jag iallafall kläder till helgen! :)

Nu ska jag försöka powernapa bort min huvudvärk och sedan slänga i mig lite mat. Ikväll blir det bio med tjejerna!

Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0