lycklig tjej + helg = kan't bi bättre

Emma kom hem till mig igårkväll för att hjälpa mig och möblera om på rummet och snacka lite skit. Rummet vart bra och vi hade en mysig kväll med ljus, TV och gogodis! Slocknade som en stock i soffan när Ems åkte hem.

Idag var det fredag, börja nio och sluta tio över tolv. För jäkla gött! Följde med Malin hem efterråt och sedan en sväng förbi Kupolen och stan. Nu är jag hemma och ska väl chilla lite. Får se om jag stannar hemma i soffan hela kvällen eller om jag tar mig hem till Emma en sväng och träffar brudzen och kikar på Idol, snackar skit å äter gofika.

Jag har sagt det förr, men säger det igen. Fyfan vad jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0