om varje måndag kunde vara som denna

Inte helt fel och sluta tre timmar tidigare på en måndag och samtidigt veta att man slutar 2h 15min tidigare imorgon. Imorgon ska vi återigen äta trerätters middag. Inte helt fel om man säger så!

Men trots att jag går på Hushagen har jag faktiskt lite plugg idag och göra. (dra mig i skalet, men det är sant) Men just nu pallar jag inte. Ska ta mig en kär powernap och sen käka lite och SEN får det bli lite plugg. Hehe

En bild från i somras, sjukt vad tiden springer iväg. Snart jul vafan.. Det är galet vad jag saknar sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0