skön låt, tröttnar aldrig

Jag fick bättre sömn inatt, men fan i gudarnas värld vad jag har drömt cp-drömmar. Hehe vaknade 20 i 3 dock... Blev lite sent inatt. La mig inte förens 20 i 5..... Men men, nu är jag pigg! Har faktiskt hunnit sy min tröja OCH visat farsan hur man kör bil. Hehehee

Ska hoppa in och ta en lång jävla dusch nu. Sen titta ut vad jag ska ha på mig. Först blir det en försenad Halloweenmiddag hos mina kära kusiner med hela tjocka släkten, och sen blir det kanske en utgång. Inget spikat än, men brukar bli roligast då. Om det ens blir något då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0