GLAD TJEJ JAOO

Idag är jag glad, idag mår jag bra. Trots att det är måndag. Jag är så jävla glad för den galet roliga helgen jag hade. Haha omg, what happens in Forssa stays in Forssa! Längtar redan tills fredag, vi kör en favorit i repris och det kan inte bli annat än bra. Taggar väl redan!

Hur som helst, i fredags började vi kvällen med lite party i Forssa i den minsta lägenhet jag sett. Blev bjudna på den absolut godaste drinken någonsin. Här snackar vi findricka! Vi kände 1 person av typ 15 pers som var där. Men kul hade vi iallafall! Strax efter tolv började folk dra sig mot krogen så då drog vi hem till en kompis i kv. Vägen däremellan var nå så sjukt kul. Herre min skapare, en km tog för oss 45 min att gå.. He he..

Sedan när klockan närmande sig halv tre kom vi hem och la oss i Malins soffa, med blodig strumpa och täppta näsor. Livet lekte! Vaknade halv ett helt okej pigga ändå. I lördags blev det återigen party, denna gång hos Jw. Körde återigen och hade en riktigt grym kväll. Tack tack tack allihopaaaa!!♥





Vi dansade å vi dansade, ja jäklar va vi dansade. Hela natten lång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0