tisdag hejjeeee

Trött som ett as, men är glad ändå. Livet rullar på, och jag måste säga en sak jag aldrig trodde jag skulle säga. Jag älskar min klass och jag har sjukt kul i skolan. Jag trivs verkligen. Detta kommer verkligen bli tre kanonår. Jag bara känner det.

Känner mig helt slut i huvudet efter en hel dag med karaktär och ynka fyra timmars sömn.. Så ska powernapa lite som vanligt och sen plugga in lite glosor. Imorgon är det redan onsdag och inte långt kvar tills helgen. Jag längtar som ett as. Först kommer min faster, jag ska troligtvis ÄNTLIGEN få träffa Ems och så blir det förhoppningsvis lite party på det. = perfekt helg. Vi hörs!

JAG SAKNAR DIG DIN LILLA SKIT! KOM HEEEM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0