å så var vi där igen


Dagen idag har varit jävligt jobbig. Började med att jag vaknade upp i ett kokhett rum hos Emma helt död. Sedan bakade vi scones till frukost, som nog var det godaste jag ätit på väldigt länge. Efter ett tag drog jag hem med min förbannade huvudvärk och slocknade på min säng i några timmar. Sen blev det middag och gräsklippning... (döda mig) och sen en förbannat skön dusch. Sista timmarna på kvällen spenderade jag i Emmas rum framför Idol med mina favorittjejer. En skön och välbehövlig dag efter en kväll som igår. Skjut mig lite grann.
Nu ska jag sova så jävla gott, och framförallt sova bort allt kaos som är igen nu. Hahah ååååh vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0