party all night looooong

Hejs svejs! Kvällen igår var något jag verkligen behövde. Jag och Ebba poppade popcorn och bänkade oss i soffan framför Ungern-Sverige. Efter matchen somnade jag i soffan och Ebba i min säng innan Ebba åkte hem runt halv tolv. Jag somnade om direkt igen vid tolv och sedan sov jag till elva imorse. Satan i gatan vad skönt det var.

Idag däremot blir det andra bullar. Har precis duschat, lär ta mig till Malin strax och hämta mina grejer jag lämnade kvar i torsdags. Sen lär jag hem, packa göra mig iordning och sen ta cykeln till Emma där det blir pizza och lite förfest med killarna innan vi beger oss av mot Falun och Granny Goes Street! :)

En bild pä världens bästa tjejer från förra årets Granny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0