oseriöst

Å så var torsdagen gjord. Wööpwööp va veckorna springer iväg äckligt fort. Snart sömmar jö!

Den här dagen har vart rätt bra tror jag. Käkat gofika, fått tillbaka engelskaprovet som gick helt ok, fick reda på min novell (utkastet) och det fick jag B(!!!!) på. Sen körde jag och Maja ett väldigt effektivt pass på gymmet. I väntan på bussen gick jag in på Konsum och köpte mig en välförtjänt chokladkaka. Det var jag fan värd.
När jag kom hem sen körde jag och Niklas Wii Just Dance 3 i en timme! Pappa var också med ett tag. Dra mig till skogen va lökig man blev. Ännu mer wööp.

Nej nu ska jag snart ta mig en dusch och sen dö framför några AA-avsnitt och försöka hålla mig vaken tills BB börjar. Vilket jag inte kommer fixa men försöka kan man ju. Bloggen suger, men det gör mitt liv också. Så när det blir ändring på det blir det likaså med blöggen. Höj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0