Breathe Me

Har vart en lite bättre dag idag jämfört med igår. I skolan har vi bakat semlor, nå andra bakelser, bröd och ätit en jävla massa gött. Slutade 1h 15min tidigare, så träffade Jenna en sväng, vi åkte ut och sladdade på Cozmoz parkeringen och mina vänner, det va riktigt roligt. Haha!!
Vid halv tre mötte jag upp Emma i stan, och vi drog till gymmet. Dock körde vi inte så hårt den här gången. Men blir träning imorgon och på torsdag också!! Känns skönt att vara igång igen nu. Älska♥

Nu har jag 20 jävla glosor tills imorgon jag lär träna in, sen tänker jag ta mig en dusch, hoppa i min One Piece och spendera kvällen i soffan framför filmen Wild Child som visas klockan 20.00!

Så himla fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0