en försenad födelsedag

Efter en timmes Body Balance bestämde jag och Emma oss för att idag skulle vi äntligen få fira vår älskade vän. Så efter lite mat och en skön dusch traskade jag hem till Emma, bakade lite kladdkaka och sen traskade vi hem till Ebba och överraskade henne med den godaste kladdkakan jag någonsin ätit och en fin present. Vi lyssnade på musik, åt nästan upp hela kladdkakan och pratade om den senaste veckan som vi inte träffat vår finaste vän på. En vecka är lång tid och det har hänt en massa! Nu har vi uppdaterat oss och redo för en ny vecka.. Tiden går förfort.

Imorgon åker jag hemifrån redan vid halv sju.. Åker med mamma en sväng till hennes jobb innan skolan. Missar alltid bussen annars.. Haha! Sov gott

Kladdkaka med daim. Gudomligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0