home

Jag har haft helt underbara dagar i skogen tillsammans med dom två finaste vännerna. Vi har ätit, sovit, kikat film och snackat skit. Det är väl ungefär det enda vi gjort. Vi kom hem igårkväll och då packade jag upp väskorna, tog mig en dusch och begav mig hem mot Ebba. Kvällen spenderade vi med dom finaste grabbarna och bara snackade skit och hade det allmänt trevligt. Fick skjuts hem vid ett, och sen somnade jag lite försent.

Ikväll vet vi inte vad som händer, det återstår att se. Vi har änsålänge noll planer. Hejs

Fina grabbar dedär! (bild lånad från Emilies fb!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0