trevligt trevligt

Somsagt, blev inge party igår. Vi chillade hemma i soffan istället framför den galet roliga filmen Hitta Nemo. Haha tyvärr slocknade jag mot slutet, men fan va kul den var. (har sett den typ en miljon gånger förut å kan replikerna hehe) Grabbarna drog strax efter två, så jag drog mig hemåt då jag med. När jag kom hem åt jag och pappa mat (haha nattmat♥) och sen slog jag på en till film, men somnade även till den. Och sen vaknade jag ungefär 12,5h senare. KLOCKAN FYRA! Vet inte vad det är med mig längre. Men jag kan seriöst sova hur mycket som helst och ändå känner jag mig inte utvilad... Knepigt!

Jaja nu ska jag gå och trycka lite lax. Mums

Haha lite mera "nattmat" igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0