Yoga, Pilates & Tai Chi

Hade en jättemysig kväll igår. Först hade vi lite gäster här hemma, så åt god mat, sen kom Emma hit, innan vi tog bussen in till stan och Jim. Där chillade vi i soffan hela kvällen, kollade på hockey och bara umgicks. Sedan slocknade jag på soffan innan klockan ringde vid två och det var dags att gå till nattbussen och åka hem. Väl hemma slocknade jag om i sängen och vaknade ett idag. Började dagen med lite pasta carbonara! Haha mmmh.

Om en timme ska jag bege mig mot Emma för att sedan återigen ta bussen in till stan, fast denna gång är det Body Balance som står på schemat. Hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0