En Stor Dag Idag

Det har varit en lång, tung dag idag. Igår var vi ute på lite äventyr, jag, Brallan och Jennifer! Mycket trevligt hade vi! Gled moppebil och dunka moosik. Fint dä.

Idag var det bara att gå upp vid nio och börja bära möbler. Idag flyttade min andra bror hemifrån. N flyttade i lördags, och P nu idag. Det känns SKIT konstigt att dom inte bor här längre. Jag saknar dom redan...... Men har ju inte så långt till dom så de blir fina fiskar! När vi kom hem satte jag igång med min flytt. Nu mer bor jag i källarn. En hel källare för mig själv. Känns ganska fint må jag säga. Har lite grejer kvar uppe, flyttar de sista imorgon. Känns sköööönt!

Fick kvällssällskap också av en mycket fin vän! Men nu är jag helt slut så somnar nog vilken sekund som helst. Sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0