Har man tråkigt så har man. 100 frågor, varsågoda

personligt:
1. ditt fullständiga namn?- Amanda Susanne Sten.
2. korrekt ålder? - 17
3. längd? - 167,8
4. vikt? - 65
5. smeknamn? - Sten, Stenis osv
6. vart bor du? - Borlänge
7. vad gör du på fritiden? - Skola, jobb, vänner, fest, typ nåt sånt
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Haha inte fan vet jag
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Fötterna (hatar fötter)
10. vad är du mest nöjd med? - Ögon, tänder
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Övertrött chey hahaha
12. vad vill du jobba som äldre? - MAAT eller en bar
13. hårfärg? - Brunt
14. ögonfärg? - Grönt
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag hatar tjejer haha
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Jag duger.
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Rätt mycket, eller ja, drar på mig kläder jag känner för och lite mascara på de.
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Jag vore ju jobbigt att gå utan kläder..
19. någon vana? - ?
20. lyckotal? - Har inget

vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? - Emma
22. hur många nära vänner har du? - Haha, 5-6 typ
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Haha nja inte direkt
24. vet många personer vem du är? -  Haha ingen aning!
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Inte den blekaste?
26. när var du senast med någon kompis? - 30 min sen
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Haha neej??
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Feskiz
29. vem sov senast hos dig? - Feskiz
romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - Jaa, hatar att vara singel på hösten!!
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Helst äldre, men blir man kär så blir man!
32. är du kär? - Nej :(
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Jag har mina små aningar haha uh
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Jaa det är jag.
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Så långt som de bara går.
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nej de tycker jag inte att jag gör.
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten?- Haha nejfan
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Skulle jag säkert, om jag blev kär så!
39. i din klass? - Haha neej, är för bra vänner med dom!

från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - Haha ja
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Haha helt random eller vadå?
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Självklart!
43. har du pussat någon i motsatta könet? - Japp
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Haha jaa
45. har du pussat den du tycker om? - Jaa
46. har du pussat någon inför folk? - Jaa
47. kysst någon inför folk? - Jajjemen
48. hånglat inför folk? - Haha men ja
49. vem var ditt första hångel? - Hahaha någon random på cozmos (kan inte sluta skratta)
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - 5st
51. vem är ditt bästa strul? - Inte den blekaste!
52. och vem är ditt senaste? - pass
53. ditt snyggaste hångel? - De vet jag inte heller fan
54. skäms du över att hångla inför folk? - Beror på
55. haft sex med någon på offentlig plats? - pass
56. haft sex överhuvudtaget? - Ja
57. hur gammal var du första gången? - 15/16
58. hur gammal vill du vara första gången? - Huvudsaken att de känns "rätt"
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja

tankar & skit:
62. har du någon fobi? - Mörker
63. har du någon allergi? - Hund, kiwi, ananas och gräs
64. vad tänker du på innan du somnar? - Mitt liv
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - Haha tänker nog inte så mycket.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig.
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Båda, det ska vara varierat
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Skulle nog säga bästa vän.
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Haha nästan jämt ;)

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - I don't care.
75. vänskap eller förhållande? - En blandning av båda.
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Tycker man om någon så blir den fin.
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - Snygga underkläder!
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 10

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? -Nej, jag är rätt nöjd med mitt, även om det suger getballe ibland.
81. isåfall vem då? -
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Runka, ha sex hahah och kissa ståendes
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Nej, inte värt pengarna.
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - What the fuck?
85. kunna sova ute på vintern? - Usch va kallt
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - LA <3<3<3
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Aldrig i livet.

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - Inte direkt.
89. vad klär du dig i oftast? - Jeans, och en typ mysig stickad tröja,
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Jaa
91. klär du dig dyrt? - Nej
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Mig själv-stilen

senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? - Nej
94. haft sex? - Nej
95. fått en kram av en helt okänd? - Nej
96. ringt någon? - Japp
97. blivit uppringd? - Jaa
98. funnit kärleken? - Haha nej
99. kollat på google? -  Nej!

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - För lång tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0