Kärlek

Är du i ett förhållande?
- Nej.
När går gränsen vid otrogenhet?
- Beror på, men puss.
Är du romnatisk?
- Om jag så vill så kan jag!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen?
- Pålitlig, snäll och omtänksam.
Hur skulle du själv beskriva dig som flickvän?
- Haha jag vet faktsikt inte!
Vad är viktigt i ett förhållande?
- Att man är ärliga, litar på varandra, att man kan prata om allt om så behövs och att man har roligt ihop.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
- Många gånger.
Hur många har du varit ihop med?
- Ett seriöst förhållande.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
- Förhållande för hela slanten. Väntar bara på den rätte!
Är du en bra pojk/flickvän?
- Ja, de tycker jag faktiskt.
Har du kvar någonting från ditt gamla förhållande?
- Ja,, en ros haha
När du vill ha någon, vad gör du då?
- Jag är faktiskt ganska blyg när det gäller sånt, men försöker väl prata med honom.
Bästa raggningsrepliken?
- Mat? Hahaha nej jag vet inte!
Hur skulle den perfekta dejten se ut?
- Laga god mat tillsammans och mysa i soffan framför en film och bara prata.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
- Pappa och mina bröder.
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen mot dig, vad skulle du göra då?
- Bryta ihop
Skulle du gifta dig? Varför/varför inte?
- Självklart!! När jag hittat den rätte. Vilken tjej vill inte bära den vita klänningen?? ;)
Vad faller du för?
- Killar med humor, sånna som vågar bjuda på sig själva och killar i keps, gaah
Vad är det mest avtändade du vet?
- Killar som är alldeles för skrytiga eller som inte har något självförtroende alls!
Har du fått ditt hjärta krossat?
- Halvt
Vad tycker du om att ligga på första dejten?
- Inget för mig.
Är kärlek allt i livet?
- Nej, men det mesta. Man klarar sig inte utan den, framförallt inte till sina vänner och familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0