Varför?

Varför ska tankarna alltid ta över när man ska sova?

Varför ska det vara så svårt att bara skita i de?

Varför kan jag inte bara släppa allt?

Jag vill vara dendär lyckliga. Jag är trött på att ständigt ha en tanke i huvudet, aldrig kunna somna utan att ha tvn på.

Varför är det inte bara att fortsätta livet som det var förut?

Varförvarförvarför måste det alltid vara så orättvist?

Just på denna punkt är jag svag, och det vet du. Därför fortsätter du att trycka där. Och jag hatar mig själv för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0